poniedziałek, 15 maja 2023

Mam problem, a przy okazji trochę o kwietniu.

 Trochę późno  na to kwietniowe sprawozdanie , ale miałam i ciągle mam problem tu na blogu.

Przez długi czas nie mogłam napisać postu bo pokazywał mi się napis , że muszę zalogować się w Google. Podobny napis pokazywał się gdy wchodziłam na blogi znajomych . Mogłam wpisać komentarz tylko anonimowy.

Oczywiście sprawdziłam. Byłam i  jestem zalogowana w Google. 11maja postanowiłam zignorować komunikat i zaczęłam pisać blog o kwietniowej wyciecze. Pomyślałam, trudno będzie anonimowo. 

Po napisaniu zobaczył, że jest podpisany Tenia . Ucieszyłam się . Pomyślałam nawet ,że mam problem z głowy. Niestety moje  komentarze były wciąż anonimowe.

Dzisiaj odkryłam ,że mogę napisać  komentarz  za pomocą komórki. Tam jest wszystko  w porządku. Czy z tego wynika ,że jest to błąd na moim komputerze? Jak go zlikwidować? Może ktoś mi coś zasugeruje.

Będę wdzięczna:)) 

A co w kwietniu? 

Regularnie odbywały się  spotkania w pogotowiu komputerowym.

Zawsze możemy liczyć na pomoc pana Krzysztofa - informatyka z naszego Domu Kultury


W ostatnim czasie w sekcji turystycznej mieliśmy dwa spotkania z pracownikami muzeum panią Sonią i z panem Tomaszem.

                        Były to bardzo ciekawe prelekcja 


Nasza sekcja literacka przygotowała spotkanie autorskie  ze świebodzińską poetka Marią Szafran.

Miałam przyjemność prowadzenia spotkania z poetką, a panie z naszej sekcji zapoznały obecnych z twórczością pani Marii.

                                 Po spotkaniu, pamiątkowe zdjęcie 
 
W kwietniu tak jak i w każdym miesiącu  mam wiele spotkań z moimi wnukami, są to dla mnie bardzo ważne spotkana.
  Najczęstszymi gośćmi są moje najmłodsze wnuczęta:)) Ostatnio sprawdzali komu uda się zrobić większą bańkę mydlaną:))
                                                        Ta chyba największa.

Oprócz tej dwójki maluszków mam jeszcze czwórkę dużo starczych wnucząt. Widujemy się często ale nie lubią się fotografować, a tym bardziej umieszczać zdjęć w internecie.

Na zakończenie kwietniowych wspomnień trochę o przyrodzie.

 Przepiękny kwiat( jak płynący w przestworzach biały łabędź) mojego grudnika  kwitnącego przez cały kwiecień.


 Na naszym osiedlu , podczas wiosennej przycinki drzew, zaoszczędzono w tym roku, kwitnące drzewa. Już wiele z nich pięknie kwitnie ciesząc nasze oczy.

W pobliżu mojego bloku rośnie kilka drzew głogu.  Były lata ,że w ogóle nie kwitły , tak mocno były przycięte wczesną wiosną.
W tym roku ma już piękną zieloną  koronę .
                                      Niedługo zakwitnie i będzie pięknie.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających:))







8 komentarzy:

  1. Teniu, niestety w kwestii logowania nie umiem Ci pomóc, ponieważ nie miałam podobnego problemu i ja jestem "nietechniczna." Może ktoś inny z Twoich czytelników da cenną radę, a może po prostu zapytaj Pana Krzysztofa - informatyka z Domu Kultury...
    Pięknie i prężnie działa Wasza sekcja turystyczna oraz literacka a wnuki przeurocze ;-))
    Przesyłam najcieplejsze pozdrowienia!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogger ciągle robi jakieś figle. U mnie wiele przychodzących komentarzy ląduje w spamie. Pojawiają się też jako anonimowi.
    Skoro udało się opublikować post to być może można omijać ten problem. Tak jak sugeruje Anitka, poproś Pana informatyka być może on upora się z tym tematem.
    Droga Teniu, Twoje wnuczęta są przeurocze.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też, Teniu, nie pomogę w kwestii logowania, bo nigdy nie miałam takiego problemu. Nie wiem, czy masz konto na Facebooku, bo tam jest taka grupa, w której bardzo miła Pani pomaga w takich kłopotach technicznych na blogspocie. Jeśli masz konto, to daj znać. Masz urocze wnuczęta, a w kwestii Twoich emeryckich przyjaciół i tych wspólnych spotkań, pisałam już wiele razy, że to jest wspaniała inicjatywa. Cudnie mieć tak wielu przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie problemy na blogspocie od dawna... Super fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Emerytkom trudno jest nadążyć za postępem technicznym. Informatyki w szkole nie miałam, więc Ci Teniu nie pomogę. U mnie przestało pokazywać się malutkie zdjęcie, jako banerek postu i nie mogę sobie z tym poradzić. Śliczną masz wnuczkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A może spróbuj wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki (tylko, że wtedy wyloguje Cię ze wszystkich usług, gdzie jesteś zalogowana). Albo spróbuj zalogować się w trybie incognito, lub z innej przeglądarki, z której wcześniej nie logowałaś się na konto Google.

    OdpowiedzUsuń