piątek, 9 grudnia 2011

ŚWIĘTA tuż tuż

Pisałam już w kwietniu, że należę do sekcji  artystycznej przy UTW.
W ubiegłym roku akademickim mieliśmy  opiekunką,panią Terenię, prawdziwą plastyczkę. Wiele nauczyłam się od niej.
 Dziś chcę przedstawić naszą  tegoroczną grupę artystyczna.
Nie mamy w tym roku plastyka który opiekowałby się naszą grupą . Opiekunem zgodziła się zostać nasza koleżanka  Ania.

Panie mają mnóstwo pomysłów.Wiele potrafią,chętnie dzielą się swoimi umiejętnościami.
Oczywiście w ostatnim czasie zajmujemy się robieniem ozdób choinkowych.
Nauczyłam się robić bombki z kolorowego papieru.
Te  były pierwsze  które zrobiłam samodzielnie.


Nie potrafię robić na drutach , ani na szydełku, ale wycinać , składać i sklejać owszem,owszem.

To drugi rodzaj bombek które nauczyłam się robić na naszych spotkaniach.
Można je zrobić ze starych kartek świątecznych i wtedy są bardzo kolorowe.
Jeszcze jedna .
Te bombki  robi się szybko(gdyby ktoś był zainteresowany jak się je robi to mogę w następnym poście opisać), więc zrobiłam ich już wiele i porozdawałam .Mi zostały już tylko zdjęcia ale do świąt zrobię jeszcze kilka dla siebie.
Ostatni rodzaj bombek,który poznałam na zajęciach to bombki w kształcie kuli kwiatowej.
Jak na razie zrobiłam ją jedną.
Dzisiaj ,gdy przyszłam na zajęcia , od razu zauważyłam ozdoby które przyniosła Jadzia.
Kwiaty, łańcuchy, wianki a nawet bukiet świąteczny. Prawda , że wszystko bardzo ładne.
Odwiedziła nas pani Marta i pokazywała  jak składać wstążkę,żeby otrzymać kwiat, który też nadaje się do dekoracji.

Po pierwsze potrzebne są 4 równej długości wstążki.Składamy je na połowę i robimy splot(tak jak  
 splatamy wiklinę na koszyk. )


Efekt końcowy .
Jak widać wśród zrobionych nie ma mojego czerwonego.Niestety pod koniec "pogubiłam się "i  gdy wydawało się , że jest już zrobiony  " rozszedł się" ,zwyczajnie wyprostowały się wstążki.
Oczywiście spróbuję jeszcze raz.Jestem dość cierpliwa więc mam nadzieję ,że mi się uda .
Pozdrawiam serdecznie.



9 komentarzy:

  1. O matko!!! Jakie piekne rzeczy tam tworzycie!!! Sliczne sa te bombki i w ogole wszystko jest piekne, ja jestem matol do takich rzeczy:)) Za to na drutach i szydelku smigalam w swoim czasie dosc zawziecie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bombki. Koniecznie opisz, jak je robisz. Masz zdolności manualne, ja chybabym nie potrafiła złożyć takich cudów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, jakie piękne prace powstają, większości z nich nie potrafię zrobić. szkoda, że ze w pobliżu mnie nie ma takiego UTW!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że nasza "Sekcja artystyczna"jest taka aktywna.Bombki są prześliczne,pozostałe Wasze prace również.Podziwiam Teniu Waszą cierpliwość w składaniu tych paseczków,cieszę sie też ,że nasz Klub UTW będzie na Święta pięknie wystrojony.Podziękowania:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię za Twoją aktywność, że Ci się ciągle coś chce robić. Z pewnością się nie nudzisz. Ozdoby na choinkę śliczne zrobiłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Teniu,wreszcie znalazłam czas na wykonanie kilku ozdób choinkowych.Dzieki za instrukcję,Podpatrzyłam Twoje cudeńka.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki przesliczne, nie widzialam takowych! zaraz lece do nastepnego Twego postu by zobaczyc jak takie cuda sie robi! i powtarzam po raz ktorys! ale macie niesamowita i zgrana paczke!pozdrawiam bardzobardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. W zasadzie mam tylko jedno pytanko? Czy jest może coś,czego przypadkiem nie potraficie? Myślę że uzupełniacie się tak fantastycznie że nie ma mowy o znalezieniu czegoś takiego.Ozdoby przepiękne:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Tereniu wspaniałe rzeczy tworzycie.Bombki piękne,wstążki są fantastyczne i chyba najtrudniejsze do zrobienia.Cieplutko pozdrawiam całą grupę...

    OdpowiedzUsuń