poniedziałek, 17 czerwca 2013

Morze nasze morze.

Znad morza wróciłam w piątek. Obowiązki które musiałam wykonać dopiero dzisiaj pozwoliły mi usiąść do komputera. Postanowiłam napisać  post o moich spacerach nad  brzegiem morza.
Na miejscu byliśmy  przed obiadem ,oczywiście od razu poszliśmy nad morze.

Pogodę mieliśmy jak na zamówienie. Nie mogliśmy uwierzyć, że jest ciepło jak w pełni lata.

                                                             Rano oczywiście kijki. 

                                 W połowie drogi przerwa na zdjęcia 


                                                                     i gimnastykę.
                                                         Do portu i z powrotem.
                   Blisko portu obserwowaliśmy pływające żaglówki sterowane przez dzieci.
          Na tym zdjęciu widać ,że w żaglówce siedzi kilkunastoletnia dziewczynka.   
        Opiekun(nauczyciel)wyprowadzał za pomocą motorówki żaglówki z portu.
A później słychać już tylko szum morza, łopot żagli i komendy rzucane przez opiekuna.
Oczywiście nie było dnia w którym nie karmilibyśmy mew.
 Zawsze została jakaś kromka chleba ze śniadania lub kolacji.

                                        A mewy łapały w locie okruchy chleba,
                                       Pięknie wyglądały szybując nad morzem.
Gdy jeszcze przed chwileczką siedziały ospale na falochronach, udając ,że nic i nikt ich nie obchodzi.
                              Z przyjemnością fotografowałam je.
Równie piękne(a może najpiękniejsze) są wieczory nad brzegiem morza.
                                                Słońce chyli się ku wodzie.
Mewy szukają dobrego miejsca na spędzenie zbliżającej się nocy.
Koleżanki próbują złapać zachodzące słońce.

                        Próbują opóźnić chwilę gdy słońce zniknie w morzu.
Noc już tuż tuż, jeszcze kilka pstryknięć.
Zanim nastała całkowita ciemność , pobawiłam się z "rybim okiem".
Myślę, że wyszło dość ciekawie.
I to już koniec mojej dzisiejszej relacji.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających:))

12 komentarzy:

  1. Nie było wycieczki rowerowej, ale była cudowna wycieczka nad morze pełna miłych zdarzeń i pewno wspomnienia po niej pozostaną. Zdjęcia zachodu słońca sa wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie spędziłaś czas. Zdjęcia z mewami są rewelacyjne, Zachód słońca również w dodatku wzruszający to dla mnie widok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia zrobiłaś aż miło popatrzeć.Wycieczka była chyba bardzo udana. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka dni spędzonych nad morzem zapewne dodadzą sił do wypraw rowerowych. Teniu, Twoje zdjęcia są przeurocze, masz zacięcie dobrego fotografa. Sam pobyt nad Bałtykiem będziemy wspominać długo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałego i udanego pobytu nad morzem -zdjęcia mówią same za siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ...póki co pomarzyć mi pozostaje o morzu...
    Cudne zdjęcia Teniu, cudne!
    Serdeczności i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wypoczynek suuuper zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie spedzilyscie czas i zdjecia piekne, szczegolnie wlasnie te z zachodem slonca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham polskie morze i bardzo bym chciała pojechać i boso pochodzić po zimnym piasku.Niestety nasze morze ostatnio przegrywa z jakąś cieplejszą wodą.Tak to jest na emigracji,że chce się wykorzystać urlop na maksa,a jak mieszka się w zimnej Irlandii,to wygrzanie kości jest wręcz konieczne;)Tęskni mi się za zapachem naszego morza i za tymi cudnymi zachodami słońca.Zazdroszczę Ci takiej wycieczki;)
    Pozdrawiam Teniu bardzo ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez zazdroszcze wycieczki! a Baltyk jest chlodny i dlatego dla mnie najlepszy, nie lubie goraca....bardzo ladna ta wasza wycieczka! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Och mimo,że w tym roku już byłam nad morzem,ale bardzo Wam zazdroszczę tego pobytu. Zwłaszcza teraz gdy jeszcze nie zaczęły się wakacje i nie ma tłumów ludzi:)No i ta przyjacielska wspaniała atmosfera bijąca z tych fotografii.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Morze , nasze morze ... Piekne widoki i ciekawe ujecia przypomnialy mi moj pobyt z Wami w ubieglym roku . . Grupa zgrana , wszyscy zadowoleni i usmiechnieci . Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń