niedziela, 11 września 2016

Po wakacjach


Nie wiem dlaczego przestałam pisać. Nie było ,żadnego powodu, a jednak nie potrafiłam ……

Wczoraj miałam urodzin.

Moja koleżanka Maria napisała :

„Z okazji oczywiście tak pięknego dnia
pozwól, że słów parę rzeknę i ja:
W pierwszą osiemnastkę drugiego półwiecza
STO LAT niech rozbrzmiewa a anioły pieczę
wciąż dzierżą u bram Twych
 
by radośnie dni płynęły
 
ludzie wciąż tylko w przyjaźni
słońce, księżyc i Twa gwiazda
w apogeum szczęście wiecznie
tego życzę Ci serdecznie”

Maria to nasza poetka, a jej życzenia to oczywiście piękny wiersz.

Pierwsza osiemnastka w drugim półwieczu  -  więc może jest to dobry moment ,żeby wrócić.

Nie jestem pewna czy będę pisała systematycznie , ale może …..

Wakacje mamy za sobą.
 Wszakże nowy rok działalności UTW rozpocznie się dopiero w październiku ale już zaczynamy się spotykać na niektórych naszych sekcjach.


Najczęściej spotykaliśmy się na naszych niedzielnych rajdach w Grupie Rowerowej.

                        
 Na jednym z sierpniowych wypadów ,

                                   a był to czas żniw.

Sierpień to miesiąc naszych wyjazdów w góry.
 W tym roku byliśmy na pięknej pięciodniowej wycieczce w Beskidach Śląskich.

Spotykaliśmy się również na próbach Miłośników Piosenki Turystycznej i innej, a 26 sierpnia zaśpiewaliśmy na dożynkach w Kożuchowie.


                                                          Śpiewaliśmy 

                                         
                                                      ale także bawiliśmy się


gdy śpiewały inne zespoły.

                                                            A to już "rodzinne" zdjęcie.


   Na dożynkach można było obejrzeć część naszych prac z ubiegłorocznych zajęć plastycznych.

W minionym tygodniu rozpoczęliśmy już nowe zajęciach plastycznych z TUL’u w ramach projektu POGODNA i AKTYWNA .
      W tym roku mamy zająć się tworzeniem książki artystycznej.

           Od wtorku rozpoczynamy próby w zespole RETRO.
                 Zdjęcie z wystepów w Jordanowie.

Z jednej strony  lubię letnie leniuchowanie ale cieszę się , że będą już nasze zajęcia.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających:))

12 komentarzy:

  1. Witaj Teniu,
    Życzę Ci z okazji Urodzin stu lat w zdrowiu, pomyślności i szczęściu!

    Lato spędziłaś cudownie...rowery, dożynki...Beskidy!

    Bardzo się cieszę, że jesteś, że wróciłaś do świata blogowego :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Teniu,
    Życzę Ci z okazji Urodzin stu lat w zdrowiu, pomyślności i szczęściu!

    Lato spędziłaś cudownie...rowery, dożynki...Beskidy!

    Bardzo się cieszę, że jesteś, że wróciłaś do świata blogowego :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Meg, to Twoich kilka słów pomogło mi się wziąć w garść:))

      Usuń
  3. Witaj !
    Teniu , zdrowia, radości , miłości, spełnienia marzeń, wszystkiego dobrego:)
    Fajnie, że wróciłaś.
    Czasami musimy trochę odpocząć od różności . .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ,ze sie odezwalas! cisza Twoja nie oznaczala brak aktywnosci, swietnie sie bawialas...bardzo mi sie podoba to zdjecie taty z synkiem na kombajnie! sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialabym! zycze wszystkiego najlepszego! ta osiemnastka bardzo mi sie spodobala, takim samym sposobem ja mam dziewietnastke!

      Usuń
    2. Dziękuję Grażynko:))

      Usuń
  5. Teniu, dobrze że już jesteś !!!Wiesz jak ja na Ciebie czekałam. Życzę dalszej twórczej weny i tematów do pisania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teniu. Zdrówka, zdrówka i zdrówka życzę. Bądź taka uśmiechnięta na co dzień, jaka jesteś na zdjęciach, które pokazujesz. Widzę, ze fajnie i wesoło spędzacie czas, jesteście wzorem dla niejednego. Podziwiam jak zawsze Waszą werwę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No to Teniu obie odkurzyłyśmy swoje blogi:)
    Ja też na bardzo długo zniknęłam. Bardzo dużo podróżowałam i nadal jeszcze podróżuję.
    Spóźnione ale szczere i z serca płynące najlepsze życzenia urodzinowe zechciej i ode mnie przyjąć.
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń