niedziela, 21 października 2018

I SENIORIADA

Czas jak zawsze ucieka mi między palcami .
To już prawie trzy tygodnie minęło od dnia w którym seniorzy zmagali się w różnych konkurencjach podczas PIERWSZEJ SENIORIADY w SWIEBODZINIE, którą  zorganizowano z inicjatywy Rady Seniorów.
Do udziału w senioriadzie zgłosiły się cztery grupy senioralne: Uniwersytet Trzeciego Wieku przy SDK, Towarzystwo Uniwersytetów Ludowych , Klub Seniora oraz Sekcja Emerytów ZNP.
.
                  Każdy senior musiał zapisać się na listę i pobrać kartę uczestnika.
Na listę zapisywały dwie Marylki i  Janeczka, 
a my oczywiście robiliśmy zdjęcia.
W oczekiwaniu na rozpoczęcie z kartą uczestnictwa w reku.

Organizatorami Senioriady była sekcja turystyczna  ODKRYWCY z UTW i   Ośrodek Sportu i Rekreacji.
Otwarcia dokonał Andrzej - przewodniczący Rady Seniorów , a włodarze naszego miasta i powiatu życzyli seniorom  powodzenia w zmaganiach.

Andrzej przedstawił  sędziów różnych konkurencji. Do sędziowania zaproszony został pan Jarosław wieloletni trener , lekkoatleta.
Na początek  rozgrzewka ,

 poprowadzona przez Małgosią, opiekunkę sekcji gimnastycznej UTW.

Wśród konkurencji były m. in.rzut piłką do kosza, slalom z piłeczką pingpongową, skok w dal z miejsca, skakanka, rzuty lotkami do tarczy itp.
Z powodu kontuzji kolana nie mogłam  brać czynnego udziału.Sędziowałam przy skakance.
Uważam,że była to trudna dyscyplina, ale niektórzy , tak jak nasza Stenia bez trudu uzyskali maksymalna ilość  60-ciu skoków.
Mieliśmy  wspaniałych kibiców,
dzieci z pobliskiej szkoły,a także grupka seniorów
pani Ula ze sztandarem , a nasza Irenka z aparatem w ręku.

Po konkurencjach,
podczas gdy Andrzej z Alą wypisywali dyplomy, 
ja zajęłam się fotografowaniem.
Nawet zatytułowałam tą sesję,
" Radość seniora 

w kilku kliknięciach ".
A tutaj dobiegł już Andrzej z wypisanymi dyplomami. 
Czas więc na   oficjalne ogłoszenie wyników.
Niestety nie pamiętam wszystkich nagrodzonych i wyróżnionych.
Zapamiętałam ,że w wieloboju na 125 uczestników I i II miejsce zajęły moje koleżanki z Odkrywców
Jola i Jadzia - brawo:))

Grupowo pierwsze miejsce  zdobył Klub Seniorów.
Na zdjęciu opiekunowie i przedstawiciele każdej grupy.
Zdobywcy  największej ilości punktów otrzymali puchary i dyplomy, a wszyscy uczestnicy pamiatkowe medale.

I to już koniec  mojej relacji z naszej spartakiady .
 Powtórzę za panią Renatą redaktorką tygodnika Dzień za dniem

" Z uśmiechem  na ustach wykonywali ćwiczenia"



Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających:))






3 komentarze:

  1. Ojej Teniu! juz dawno Cie nie bylo ..bardzo mi sie spodobala grup kibicow..a tak w ogole to BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za miła niespodzianka !!! Cieszę się,że jesteś , brakowało mi Twojego pisania, mam nadzieję,że będziesz pojawiać się częściej ze swoim blogiem. Naszą Senioriadę opisałaś bardzo ciekawie.Dziekuję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakowało oj brakowało Miłe wspomnienia!!!!

    OdpowiedzUsuń