czwartek, 14 sierpnia 2014

Piknik Fotograficzny cz II

Tak jak obiecałam piszę następną część relacji z naszego pobytu w Kosobudkach. Muszę się przyznać ,że po obejrzeniu wielu zdjęć na FB i w google(TUTAJ) współuczestników imprezy mam mieszane uczucia.
Jednak ,słowo się rzekło....
Na początek zdjęcia z  wypadu nad Pliszkę

                                  Popróbowałam również zbliżeń

Ogólnie byłam zadowolona ze swoich zdjęć. Osoby które były ze mną nad Pliszką miały podobne fotografie.
Gdy jednak zobaczyłam zdjęcia przedstawiające  bobrowe rozlewiska zrzedła mi mina.

Niektórymi można naprawdę zachwycić się.
                                 Prawda, że bardzo ładne.

Nie wiem czy słońce inaczej u nich świeciło, czy może na moment przenieśli się do innego kraju:))

Wracając na posesję każdy z  nas przyniósł polano z lasu.
                                        Panowie dobrali się parami
młodzi przynieśli ciężki konar.
Podczas gdy mężczyźni szykowali ognisko

my wspierałyśmy ich swoją obecnością.

Ognisko  gotowe.
Zabłysły pierwsze płomienie
i po chwili 
piekliśmy już kiełbaski,
               które na świeżym powietrzu , po długim spacerze, w miłym towarzystwie smakowały jak nigdy.
Stanowiliśmy kolorową gromadkę.
Były dyskusje i śpiewy,
panie zażywały kąpieli.
Oczywiście przez cały czas trwała sesja fotograficzna.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.



9 komentarzy:

  1. Teniu, fotografie zarówno te z nad Pliszki, jak i z rozlewisk bobrowych fantastyczne, te ostatnie przedstawiają trochę ciekawszy krajobraz. Piknik fotograficzny był udany, a jego zakończenie przy ognisku było miłym akcentem. Dzięki za relację i świetne fotki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne zdjecia, wszystkie, miejsce czarowne, ostatnie zdjecie bardzo mi sie spodobalo, koszyk, polana rowniutko poukladane, kamienie i ten wspanialy wianuszek z nawloci...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie jadłam kiełbaski z ogniska...
    Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten dzien spedzilismy w ciekawym miejscu . Zdjecia pokazuja nam te ciekawe obiekty i prace tworcze . Atmosfera znakomita .
    Bylo fajnie . Pozdrawiam gospodarzy , organizatorow i uczestnikow , a Tobie Tereniu dziekuje za ten post .

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany, jak Wam tam błogo, piknik w świetnym miejscu! Po takich leśnych uroczyskach uwielbiam błądzić, coś mnie w nich zawsze intryguje.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło było się spotkać w takim gronie i z tego się bardzo cieszę. Fajnie, ze takie spotkania zamieszczasz na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać na tych zdjęciach jak wspaniała atmosfera WAM towarzyszyła w trakcie tej fantastycznej, fotograficznej przygody:)
    Cudowne zdjęcia, pokazujące Waszą radość ze spędzanego wspólnie czasu.
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały piknik Tereniu...Zdjęcie świetnie ukazują wasz dobry nastrój...Sercem pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń