wtorek, 9 czerwca 2020

Przemijanie

Znów następna kartka z kalendarza trafiła do kubła .
Jaki był ten miesiąc maj?
Mówiąc szczerze , nawet nie wiem kiedy minął, chociaż dużo częściej wychodziłam  z domu niż w poprzednich miesiącach.
 Spotykałam się najczęściej z moimi dziećmi i wnukami , którzy mieszkają w mojej miejscowości.

To dzięki nim dni nie były aż takie podobne jeden do drugiego.
To zdjęcie dziewczynki zrobiły sobie same. Teraz młodzież wiele potrafi.

Jeździłam też na wioskę do mojej córki i całe dnie spędzałam na ogrodzie.
Wczesną wiosną obserwowałam kwitnące drzewa owocowe.
Dostałam też własny kawałek ziemi na rabatkę kwiatową. Pokażę ją gdy będzie już ładna.

Czerwiec , jak powiedziała moja znajoma Ewa to ostatni miesiąc wiosny i napisała na FB piękny wiersz o wiośnie. Ja też pozwolę sobie napisać tu mój wiersz . Napisała go w 2014r i leżał sobie spokojnie w szufladzie do dziś .
   
     Zielona trawa, zielone liście -
 to przyszła wiosna będzie przepięknie.
     Zakwitną sady, zakwitną łąki
  i ty rozkwitniesz jak kwiatów pąki
                                                              
  
 Lecz, niespodzianie nadejdzie chmura,
     zasłoni słońce i lunie deszcz.
Będzie ci smutno, łza błyśnie w oku,
 bezdenne żale zamkną cię w dołku.
                                           
Jednak-
-wiosenny zefir rozpędzi chmury,
     zaświeci słońce, osuszy łzy
  Sypnie kwiatami , ukoi śpiewem,
rozjaśni myśli - znów będzie pięknie.


Dzisiaj już jest lepiej , a  jeszcze będzie pięknie.







5 komentarzy:

  1. Pięknie zdjęcia, czas pędzi nieubłaganie, to prawda ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Calkiem milo spedzilas ten czas pandemii, masz wszystkich blisko i ta jest piekne! Wiosna nam ucieka..szkoda, moglaby troche potrwac jeszcze. Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że będzie pięknie. I jest pięknie teraz bo dostrzegasz to piękno w ogrodzie, w kwiatach a przede wszystkim w ludziach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze bedzie normalnie, ale na pewno bedzie inaczej. Dobrze, że masz swoich bliskich wokol siebie, bo to jest wazne.
    Zdjecia super! Mnie najbardziej podoba sie kolaz okna w pajeczynach w polaczeniu granatowej chmury nad miastem.
    Wnuczki urocze - serdecznosci Teniu:)

    Twoj wiersz, jakze adekwatny do obecnej sytacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. So nice post and blog :)

    I follow you # 69 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń