wtorek, 28 lipca 2020

Moje prace - obrazy akrylowe

Lato w pełni.  - zbliża się koniec lipca .
Tak naprawdę nie mam o czym pisać -   nigdzie nie wyjeżdżam , nie umawiam  się ze znajomymi. Spotykam się tylko z najbliższą rodziną, a moja rodzina nie chce upubliczniać naszego życia.
Upublicznię więc moje wiersze , obrazy, zdjęcia.
         Lato 
Rozstawiłam sztalugę 
położyłam płótno 
wzięłam pędzel do ręki
 i tak pomyślałam – namaluję lato.

 Ciepłe wody jeziora 
 jak niebo błękitne. 
 Żółte jak letnie słońce
 kwiaty słonecznika.

 Bukiet chabrów niebieskich
 delikatne maki 
srebrną rosę o świcie
 na łące pełnej kwiatów. 

Księżyc nocą na niebie 
 pokrytym gwiazdami
 lub wieczorową porą 
 purpurowe słońce. 

Rozważałam. 
Rozmyślałam. 
Lato się skończyło. 
Nic nie namalowałam. 

No może nie zupełnie nic.
W poście o obrazach (Tu) pokazałam moich " muzykantów".

Skrzypaczka pojechała już do zaprzyjaźnionego domu i będzie wisiała sobie obok kontrabasisty (świerszcza) którego namalowałam kilka lat temu.
Postanowiłam namalować nową skrzypaczkę. Tym razem umieściłam ją w romantycznej scenerii
w świetle zachodzącego słońca.
          Lubię ją , robi mi się ciepło na duszy gdy na nią patrzę.

Rozpoczęłam też następną pracę - akordeonistę. Nie wiem jeszcze jak poradzę sobie z akordeonem ,
                                                    na razie wygląda tak.
Jeszcze nie wiem gdzie go umieszczę , ale tło które namalowała moja czteroletnia wnusia wskazuje na jakieś zamknięte pomieszczenie. Chociaż  jeszcze wiele może się zdarzyć:))

Pozdrawiam serdecznie :))

5 komentarzy:

  1. Skrzypaczka, ktora pojechala do zaprzyjaznionego domu bardzo mi sie spodobala, kontrabasista tez, bedzie im razem ladnie a akordeonista zapowida sie tez niezle. A to co chcialas namolowac i opisalas wierszem to rzeczywiscie niemale wyzwanie: cieple wody jeziora, srebrna rosa o swicie..hohoho..a wiersz bardzo do mnie orzemawiajacy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś zdolna dziewczyna, masz wiele talentów i dobrze, że dzielisz się z innymi pokazując je . Piękne Twoje obrazy. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś zdolną dziewczyną.Wiersz napisany a teraz to namalować.Skrzypaczki obie są piękne i trzymam kciuki za
    akordeonistę. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace, jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń