czwartek, 3 lutego 2022

Moje obrazy I

 W poście " Moje obrazy -muzycy" napisałam, że nie będę już malowała, że odeszła gdzieś ode mnie zarówno  wena jak i chęć malowania.  Obiecałam też ,że pokażę tu inne moje prace. 

Było to rok temu .Nie do wiary jak ten czas leci.:))

Może zacznę od pokazania cyklu, który namalowałam kilka lat temu na zajęciach plastycznych w Domu Kultury. Mówiąc szczerze prawie o nich zapomniałam. Wykonane są na brystolu leżą więc  spokojnie w teczce .

Przypomniałam sobie o nich podczas miłej koleżeńskiej wizyty:)

Cykl składa się z trzech obrazów.

                                                              Pierwsze były dłonie

                                                        drugie stopy
                                                                      i ostatni.
Po wizycie koleżanki pomyślałam, że zamówię antyramy  i powieszę.

 Rok temu napisałam też , że pewnie przestanę malować. 
Owszem długo nic, ale przyszedł taki dzień .
Pomyślałam , że  namaluję coś zupełnie innego niż do tej pory.
Tym razem chodziło mi o przenikanie kolorów, o przezroczystość  brył.
Do tej pory malowałam ze zdjęć. Tym razem był tylko pomysł.
Zaczęłam od wielościanów.

                                                                Pierwsze "przymiarki".
Po rezygnacji z sześcianu obraz wydawał mi się zbyt pusty.

Zaczęło przybywać ośmiościanów.


Na koniec kule.

Jak widać malowałam go po omacku. Prawie do samego końca nie wiedziałam jaki będzie.
 
 Z drugim było natomiast zupełnie inaczej. 
Od samego początku wiedziałam co chcę .
Ten cykl to moja geometria. 
Jak widać już znalazły swoje miejsce.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających.





9 komentarzy:

  1. Teniu!! bardzo mi się podoba Twoje malarstwo, zachwycam się dłońmi i stopami, koniecznie wyeksponuj je na ścianach Twego mieszkania. Obrazy z elementami geometrycznymi , zupełnie inne u też pełne uroku ..gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie podoba się Twoje malarstwo.
    Nie przestawaj malować bo masz talent.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie malujesz Teniu, nie rezygnuj. Poszukiwania takie jak ta geometria mogą przynieść zupełnie niespodziewane efekty.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu piękne są Twoje obrazy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje prace. Bardzo podobają mi się rysunki rąk i stóp, ale i te bryły geometryczne są interesujące. Piękne ! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że talent potrzebuje weny, ale z takim talentem to aż szkoda przestawać malować. Może lepiej poszukać weny? Przepiękne. Życzę powrotu weny do malowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj byłam u Ciebie i zostawiłam komentarz. To czary, że uleciał w kosmos?
    Teniu, piękne są Twoje obrazy. Masz talent, nie przestawaj malować!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna uznania dla talentów, które dla mnie są niedostępne!
    Dlatego życzę, by wena powracała do Ciebie jak najczęściej - bez względu czy będzie to genialna ludzka anatomia, czy pełna wyobraźni geometria!
    Podziwiam i pozdrawiam :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo uzdolniona. Chciałym tak umieć malować.

    Ja teraz tworze grafiki do mojego filmu animowanego. Ale w porównaniu do Ciebie to czysta amatorka. =)

    Dzięki że zajrzałaś na mój blog. Będę Cie odwiedzał.

    pozdrawiam
    Kacper

    OdpowiedzUsuń