niedziela, 27 marca 2022

Wiosenne spotkania.

Zawsze zwlekam z pisaniem  postów. Czas mija dzień za dniem  i wiele rzeczy o których chciałam tu  napisać robi się zwyczajnie nieaktualnych.

Powinnam tu jednak wspomnieć ,że z wyjątkową uwagą śledziłam w tym roku The Voice Senior.

W kwartecie" Lepiej późno niż wcale" śpiewa opiekunka naszego zespołu śpiewaczego "Retro" 

przy UTW.

                                              Ta delikatna blondyneczka to nasza Ola.
Uwielbiam śpiew na głosy i od chwili gdy usłyszałam w ich wykonaniu " Chanson D'Amour" kibicowałam im gorąco.
Często słucham tego nagrania z przesłuchania w ciemno.
W The Voice Senior brała też udział  indywidualnie moja koleżanka z " Retro "  Danusia.

Danusia wystąpiła razem z kwartetem na koncercie zorganizowanym w naszym Domu Kultury.

                                      Na zdjęciu po koncercie . 

W naszym uniwersytecie działa kabaret Bakalaret. W tym roku przygotował  Szopkę Noworoczną, w której brałam udział.

                                   Na zakończenie dostaliśmy po pięknej róży.
 Między nami są osoby które należą do kabaretu od początku czyli 18 lat.
Nagranie  Szopki można obejrzeć TU.
To tyle zaległych informacji. 
A na dworze oczywiście wiosna.
                                                             Pierwsze pokazały się krokusy.
                                      Niepewnie wystawiały swoje główki ku słońcu, 

                                                  aby w pełni rozkwitnąć .
                                            Niebieskie śniegulice też poczuły wiosnę.
Ostatnio będąc u córki odkryłam

                                                     pierwszego kwitnącego żonkila.

  W międzyczasie dokończyłam portret mojego najmłodszego wnuczka.


Jak zawsze pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających:))











 

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten program Teniu. Seniorzy pięknie śpiewają z sercem. Występ Twojej koleżanki też zrobił na mnie wrażenie. Człowiek jest młody dopóki spełnia swoje marzenia i coś mu się chce jeszcze robić. Portret wnuczka rewelacyjnie namalowałaś, jak żywy. Wasza grupa jest wyjątkowa. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Iwonko, nasz Dom kultury to jak drugi mój dom. Idąc do niego cieszę się ,że spotkam tam życzliwych mi ludzi z którymi miło spędzę czas. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu, ciepło pozdrawiam i miło poczytać, ile wspaniałych wspomnień z wydarzeń, w których uczestniczyłaś i o nikim nie zapomniałaś. Masz duszę artystyczną i cudownie jest Ciebie znać. Serdeczności i Dziękuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przypomnienie o wydarzeniach jakie miały miejsce w ostatnim czasie i których byłam świadkiem miło jest wspominać. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia 🤗❤️🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię program The Voice Senior i oglądałam. Lubię, bo to są bardzo ciekawe ludzkie historie, a nie tylko muzyka. Portret wnuczka - piękny ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Są takie miejsca gdzie czujemy się jak u siebie w domu.i ja mam takie.
    Ale najbardziej mnie cieszy wiosna, która robi się coraz piękniejsza.
    Gratuluje udanego portretu wnuczka.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. To takie piękne, że masz pasje i im poświęcasz swój cenny czas. Już wspominałam, że masz duszę artystyczną i duży talent malarski. Portret wnuczka bardzo piękny.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z malowaniem jest mi po drodze, ze śpiewaniem niestety nie, brak talentu. Podziwiam wszechstronność.

    OdpowiedzUsuń