środa, 6 stycznia 2021

Moje obrazy - muzycy

 Tak sobie myślę, że moja przygoda z malowaniem dobiegła końca. Już dawno skończyłam malować ostatniego  z moich muzykantów - saksofonistę.

Chociaż teraz patrząc wydaje mi się ,że jest jakoś niestarannie wykończony i mogłabym jeszcze nad nim popracować.
 Najprawdopodobniej nie zabiorę się już za niego , bo tak jak napisałam uciekła gdzieś ode mnie umiejętność malowania, a przynajmniej wiara , że cokolwiek potrafię jeszcze namalować .
Dlatego piszę ten post i mam nadzieję ,że jeszcze kilka napiszę.
Powyciągałam bowiem z zakamarów swoje prace i zdjęcia tych które wiszą na ścianach rodziny znajomych i nieznajomych. Pokazując je może wróci do mnie to co gdzieś straciłam.
A więc na początek moi muzykanci.

Są to małe obrazki na płótnie 30x40 cm. Wykonane akrylem.


Pamiętam z jakim zapałem zabrałam się za malowanie pierwszego  muzyka.
Był to większy obraz, na płótnie 50x60 cm.  Świerszcz kontrabasista.
Z tego cyklu namalowałam kilka lat temu dwa obrazy  dość duże bo 100x70cm ale na brystolu.
                                   


                               Zdjęcie nie najlepsze, ponieważ obraz jest pod szkłem .
Pozdrawiam serdecznie:))


11 komentarzy:

  1. Swierszcz kontrabasista to moj faworyt, bardzo mi sie podoba. TA dwa ostatnie tez . JAkis pesymizm wyczuwam w Tobie...glowa do gory i wiara w swoje talenty...sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie się może skończył czas malowania, oby mnie. Mnie może się kończy czas blogowania, chociaż nie chcę tego. Ostanie dwa lata były dla mnie straszne. Zaczęła się samotność i strach. Dobrze, że mam Pepę i mam nadzieję, że wykrzesam z siebie tyle sił, żeby jednak wrócić do bloga. Ty wróć do malowania. Dobrego 2021 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu, podziw i uznanie dla Twojego talentu..Nie przestawaj malowac <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazy są SUPER nie rezygnuj z malowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obrazy. Podziwiam Cię za Twoje umiejętności. Więcej wiary w siebie a przysłowie mówi ,,trening czyni mistrza".
    Do siego roku i dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obrazy. Nie martw się Teniu, tego się raaczej nie zapomina. Moja ciocia ma już 90 lat i dalej maluje. Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że wena powróci bo talent masz ogromny. Może to jakaś tylko przerwa? Może warto pójść tam, gdzie natchnie Cię twórczo? Bardzo pięknie malujesz i do tego rzadką tematykę. Bardzo mi się podobają twoje obrazy, mają w sobie coś czego nie mają inne obrazy... coś twojego :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Obrazy są naprawdę piękne ! Podoba mi się "Świerszcz kontrabasista" i ten pan z kontrabasem. Podziwiam talent !
    Niektóre pasje przychodzą i odchodzą. Niektóre pasje są z nami przez całe życie. Pozdrawiam Tereniu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne obrazy. Teniu myśle że jeszcze do tego wrócisz. Nawet jak masz jakąś niemoc twórczą to to na pewno minie

    OdpowiedzUsuń
  10. Obrazy już widziałam i wydawało mi się, że pisałam komentarz. Widocznie miałam taki zamiar więc uzupełniam teraz. Podziwiam obrazy, piękny tematyczny cykl.

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!
    Jestem pod wrażeniem Twoich obrazów. Są piękne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń