sobota, 13 lutego 2021

Dziesięciolecie

 Za kila dni , a dokładnie za 4 minie 10 lat od chwili gdy zaczęłam prowadzić ten blog.

         Dziesięciolecie

Założyłam go z myślą pokazania życia seniorów na Uniwersytecie Trzeciego Wieku i taki początkowo był. 

 Ponad 200 postów dotyczy życia na UTW.  

Najwięcej z  Sekcji Turystycznej

Na zdjęciu nasza grupa na jednej z wycieczek. W tle piękny zamek w Mosznej.

Liczba wycieczek na których byliśmy w ciągu tych 10 lat zbliża się do setki .Zwiedziliśmy wiele bliższych i dalszych,  zakątków naszego kraju, ale najbliższą  okolicę poznawaliśmy jeżdżąc na rowerach.

 Przejechaliśmy wiele kilometrów. Poznaliśmy dokładnie okolice Świebodzina , które przedtem znaliśmy tylko z nazwy.
Starałam się pokazać zajęcia słuchaczy  w różnych sekcjach. Napisałam 20 kursików pokazujących jak w dość prosty sposób wykonać ozdoby  związane ze świętem  Bożego Narodzenia , Wielkanocy  lub innych okoliczności. Muszę napisać ,że to  właśnie  kursiki w moim blogu mają największe powodzenie( nawet po kilkanaście  tysięcy wejść.)
 
W pierwszych latach mój blog był prawdziwą kroniką naszego UTW .

Z czasem jednak stawał się bardziej osobisty .
Blisko połowa z postów minionego dziesięciolecia pokazuje moje przemyślenia , moje spojrzenie na świat, na życie, na upływający czas.

Dziesięć lat to" szmat " czasu . 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających.





12 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci pięknego jubileuszu Teniu. Podziwiam aktywnych seniorów. Nie wszyscy mają jednakową sprawność fizyczną, ale każdy może znaleźć sobie jakąś pasję. W dużym stopniu zależy to od chęci życia i dzielenia się nim z innymi.Ty jesteś wzorem emerytki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubilam Wasze wycieczki rowerowe, od lat Ci kibicuje. !0 lat! gratulacje !!!
    JA tez bede obchodzic 10 lar blogowych, w kwietniu...
    Sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje rocznicy blogowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji okrągłej rocznicy blogowania. U nas zajęcia na UTW zawieszone, smutno ale nie ma rady. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas również od marca ubiegłego roku zawieszone. Tak jak napisałaś smutne ale konieczna. Mam tylko nadzieję, że jeszcze będzie normalnie:)) Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Gratuluję okrągłej rocznicy w blogosferze.
    Mam nadzieję, że ta pandemia wreszcie się skończy
    i wszystko wróci do normy. Czekam na wiosnę i słoneczko.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ten czas leci, to już 10 lat Twojej aktywności, cały ten czas jestem z Tobą podziwiam, zachwalam i gratuluję !!! Czekam na dalsze wpisy, wiem,że zawsze znajdziesz ciekawy temat. Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko dziękuje Ci za dziesięcioletnie kibicowanie. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miło powspominać.Dziesięć lat minęło jak jeden dzień

    OdpowiedzUsuń