środa, 22 marca 2023

Powitanie wiosny 2023r

 Jak co roku od lat.....

Jeszcze mam trochę siły i wspólnie z naszą grupą turystyczną żegnałam wczoraj zimę

                                                      i witałam wiosnę

Na naszym zdjęciu zima jeszcze panoszy się dumnie, ale delikatna wiosna już niedługo zajmie jej miejsce.

 Spotkaliśmy się  pięknie ustrojeni w Wilkowie nad jeziorem.

                                    Było kolorowo, wesoło i pięknie. 

                                  Odwiedzili nas też mili goście. 
Pan dyrektor Domu Kultury szukał nas w sali wykładowej, burmistrz sprawdził wszystkie zaułki  w mieście aż wspólnie z sołtysem z Wilkowa odkryli , że jesteśmy jak każda młodzież na wagarach:))😏

Było  muzycznie.
   Nasz szef Andrzej jak zawsze z akordeonem
i Tadeusz z saksofonem zadbali ,żeby było tanecznie.
Kto ma zdrowe nogi to sobie potańczył na pomoście 

Moje bolące kolano niestety nie zgadzało się na tańce:))

Było pyszne ciasto, a także kiełbaski.

 Nasi dzielni "kucharze " Boguś i Józek zadbali  żeby były cieplutkie:))


 Nie obyło się bez sesji fotograficznych

                                        

                                             Na zakończenie zdjęcie grupowe.
Obok moich zdjęć udostępniłam  też zdjęcia  koleżanek z grupy, które ściągnęłam z Facebooka.
Oglądając zdjęcia  czytałam komentarze .Wszystkie oceniają naszą zabawę pozytywnie.
Jeden z nich spodobał mi się szczególnie - napisała go młoda kobieta, córka naszej koleżanki .
"Szary, pochmurny dzień został rozświetlony wspaniale przez grupę ludzi pozytywnie nastawionych do życia, pełnych radości i dystansu do siebie. Przepiękna jest ta zgrana wspólnota 
💓 .
Kolorowe stroje, urocze kapelusze, pyszne słodkości, wszystko to pięknie podkreśla gotowość na otwarcie się na kolejną porę roku.
Życzę Państwu wiosny w sercach takiej jak na tych przepięknych zdjęciech ❤️"



Jak zawsze pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających:))

6 komentarzy:

  1. Ekstra! Ja o wiele skromniej witam wiosnę w tym roku. Byłem w pobliskim lesie i zerwałem gałązkę, żeby dać ją do wazonu na szczęście i w ogóle.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie imprezy-spotkania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale duża grupa i wszyscy kolorowi i pełni życia, wokół jeszcze mało barw ale Wy bardzo kolorowi, bardzo fajna zabawa a Tobie pięknie we wianku z czerwonych kwiatków i niech się kolano wyleczy jak najszybciej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są takie spotkania i super, że tak się integrujecie i organizujecie. Inicjatywa warta poparcia i naśladowania, jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Super zdjęcia, widać zabawa na całego, pięknie! Wiosna przywitana jak należy, trzeba wierzyć że zima już nie wróci i zobaczymy się z nią dopiero za pod koniec roku :) Cudowny wpis, taki inspirujący i pełen energii!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Teniu! Tylko naśladować i uczyć się od Was radości życia!
    Jestem pełna podziwu... i pragnę dodać, że przepięknie wyglądałaś w tym wianuszku z czerwonych kwiatów!
    Ślę moc pozdrowień - Anita :-))

    OdpowiedzUsuń