niedziela, 16 marca 2014

Butelki- decupage.

Corocznie nasz Dom Kultury organizuje  przedstawienie podsumowujące całoroczną pracę z dziećmi i młodzieżą. W przedstawieniu tym prezentują się wszystkie sekcje. Przerywnikami między popisami sekcji są krótkie scenki w wykonaniu instruktorów. Całość połączona  tematycznie  tworzy prawdziwe show.
W tym roku:
UTW rok rocznie ma jakiś swój malutki udział
W tym roku Kabaret Bakalaret  w pirackich strojach rozpoczynał widowisko, a my z sekcji artystycznej
ozdobiliśmy butelki( metodą decupage) w których, w trakcie przedstawienia ,  pracownicy Domu Kultury przekazywali podziękowania swoim sprzymierzeńcom( przyjaciołom i sponsorom).
Tematyka ozdób miała łączyć się z tematyką widowiska. Każda z nas miała zrobić po dwie butelki, ale jak zawsze są osoby które robią zawsze więcej  i osoby które robią mniej.
Butelki zostały już rozdane, więc mogę swoje pokazać.
Tak wygląda  pierwsza butelka:
.
z przodu,
z boku
i z tyłu.
Taka jest druga,
a tak wyglądają razem.
Nie wiem czy moje  ktoś otrzymał., bo butelki  koleżanek były naprawdę ładne .

A teraz kilka zdjęć z widowiska.(Siedziałam w dość odległym rzędzie stąd nienajlepsze .)
Przed rozpoczęciem.
Przepięknie tanczące nimfy wodne.
" Pluskające" różnokolorowe rybki. 
Złota doskonale się czuła w towarzystwie ośmiornicy i kraba .
Okrętem przypłynęli groźni piraci.
Na koniec Neptun wezwał swoich podwładnych  i był ....FINISZ.
Widowisko bardzo mi się podobało. 
Mamy bardzo zdolne dzieci i młodzież . Pięknie tańczyły i śpiewały.
Dla instruktorow należą się oklaski za solidne przygotowanie swoich podopiecznych.

Jak zawsze pozdrawiam wszystkich odwiedzających:))





6 komentarzy:

  1. Tereniu pięknie ozdobione butelki jedną otrzymała moja córka Izabela jako prezent uznania.Na pokazie byłam o godz.18-tej 15 marca 2014r. Piękny pokaz były owacje na stojąco. Było SUPER.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Basiu.
    Butelki dostałam od Ciebie i akurat jedna z nich trafiła do Twojej córki. Mam nadzieję, że jej się podoba.
    Pozdrawiam:))


    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, ciekawa impreza, zapraszam na mój blog po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jestes aktywna a w Swiebodzinie sie dzieje...ladnie wygladala scena , dekoracje...mile musialo byc przedstawienie...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne Widowisko Artystyczne mamy za sobą, cieszymy się , że podobało się, widownia dopisała. Wszyscy bawiliśmy się wspaniale. Twoje butelki bardzo ładne. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne butelki. Widowisko na pewno było ciekawe.

    OdpowiedzUsuń