niedziela, 8 marca 2015

Studio nagraniowe.

W miniony piątek byłam z  naszą grupą śpiewaczą "Miłośników Piosenki Turystycznej" w Lubrzy.
Lubrza jest miejscowością turystyczną, malowniczo położona  nad jeziorami : Goszcza, Lubie i Lubrza,i rzeką Rakownik. W Lubrzy byłam już wielokrotnie, podczas naszych niedzielnych wypraw rowerowych.
Jadąc rowerem przez wioskę nie sposób nie zauważyć okazałego budynku.
Jest to dawny młyn a obecnie jedno z najnowocześniejszych w europie studio nagrań.
Zwiedzanie rozpoczęliśmy od głównej sali .

 Zaprojektowana przez francuskiego akustyka -Jon Flynn
Każdy przedmiot( nawet materiał z którego jest wykonany) znajdujący się w tej sali decyduje o akustyce pomieszczenia.
         Z sali nagrań przeszliśmy do reżyserki,
o której można powiedzieć ,że jest sercem studia.
Oprowadzał nas młody pracownik  zajmujący się reżyserką i montażem nagrań.
Najnowocześniejszy  w świecie stół Solid State Logic Duality wsparty możliwościami Pro Toola HD oferuje bardzo wysoki poziom nagrań.

W studium znajdują sie dwie niezależne reżyserki oraz pięć pomieszczeń nagraniowych, pozwala to na stworzenie idealnych warunków  .Wielu polskich , a także niemieckich i francuskich muzyków  i piosenkarzy korzystało z tego studium.

W budynku mieszczą się również pomieszczenia w których artyści mogą odpocząć ,
przygotować posiłki , a także przenocować.
Wystrój " surowy " ale bardzo pasujący do klimatu budynku.

Bardzo podobało nam sie to miejsce.
Podziękowaliśmy serdecznie  młodemu akustykowi za pokazanie i opowiedzenie  jak powstają nagrania sławnych muzyków.


Na koniec chcę napisać, że ogólnie nie próżnuję.
Namalowałam  trzy widoczki.
                                                    Brzozy ,
                                                                              jesień,

                                                             i maki.
Zostały mi już tylko zdjęcia , a wiszą, na ścianach, u moich serdecznych koleżanek.

Ozdobiłam też dwa jajka  haftem temari.
                             Po jajkach również zostało mi  tylko zdjęcie.



Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających:))











i









9 komentarzy:

  1. Pejzaże są piękne. Lubię brzozy.Jajka są ozdobione techniką zupełnie mi nieznaną. Napisz cos o tym hafcie. Studio nagraniowe WOW- mówiąc młodzieżowo- wypasione. Pokój do spania jest cudowny. Mieliście ciekawą wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzac na budynek z zewnatrz trudno byloby myslec,ze takie cuda kryje we wnetrzu...i to Lubrza jest!!! ciekawe bardzo to co pokazujesz...sciskam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To była bardzo ciekawa wycieczka, mam nadzieję, że może powrócimy na nagranie (można pomarzyć) .Pisanki cudo, haft temari bardzo ciekawy, ale trudny, najgorsze to rozplanowanie. Kolejny raz stwierdzam : Teniu, jesteś zdolna!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrażenia niesamowite po obejrzeniu Studia nagrań RecPublika- to przedsiewziecie na niezwyklym poziomie.
    DZIEKUJE !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe miejsce, jeszcze nigdy nie byłam w studiu nagrań. Twoje obrazy są bardzo ładne, a szczególnie spodobały mi się maki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wycieczka.A to Studio nagrań bardzo ciekawe miejsce. To jest to czego bardzo brakuje w naszym C.K. Ale podobno jest szansa na powstanie.
    A co do Twoich obrazów to bardzo je podziwiam .Wiesz podziwiając je widzę w nich prócz piękna jakiś wspaniały spokój.
    Może to trochę i dlatego, że tematyka Twoich obrazów jest tak bliska mojemu sercu. Tak bardzo kocham brzozy:)
    Jajka bardzo piękne.
    Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie Tereniu...Mieliście super wycieczkę do Studio nagrań...Z Twojego opisu wywnioskowałam ze jest to fantastyczna sprawa...Obrazy prze Ciebie namalowane są świetne...Moc serdeczności posyłam na dzisiejsza środę...Buziaczki Krysia...

    OdpowiedzUsuń